TACKSAM, KÄR


LES ALPES, KOLLOSEUM

Om jag ska skriva lite om resan så kan jag ju börja med att säga att
säga att vårat första flyg blev försenat så när vi mellanlandade så missade
vi nästa flygplan och fick vänta i ca fyra timmar. När vi äntligen kom fram så hade
dem blivit av med min resväska och jag fick inte tillbaka den för än vi skulle hem igen.
Det är förvånansvärt vad lite grejjor man kan klara sig med egentligen...



EN NÄRA VÄN


.


DEN LEVER, DEEEN LEEEEVVVEEERRR


FETDIGGAR

Två av två datorer med photoshop är paj så det
dröjer nog innan bilder kommer upp, under tiden
kommer jag nog att sitta och fetdigga.

NONCHALANT

Har kommit hem från Rom nu, kommer upp bilder när jag har tid.
Kortfattat så var det inget bad, bara gamla byggnader och god mat.



HNDRX


bloglovin
RSS 2.0