SMÅTT&GOTT FRÅN THAI

Blev inte lika mycket fotat som jag hade hoppats på, blev magsjuk.
Jag har vart sjuk två gånger i år och den ena gången blir mitt på semestern =(

Här har vi några bilder iaf, har fler på G



UPPOCHNER LANDET

HEJ @ ANDRA SIDAN JORDKLOTET

Har vart i thailand>phuket>patong i några dagar nu, älskar det!
har tillgång till internet men inget photoshop, så det känns lite onödigt
att lägga uppbilderna nu, tar massor. kommer verkligen sitta instängd hela vintern och redigera! iaf...

Idag så åt vi på en ganska unik resturan. man fick massa mat som man valde ut, så satte man sig på en egen flotte och åkte mitt ut på en sjö. Så satt man och käkade underbar thaimat samtidigt som man matade alla jätte fiskar som simmade runt båten, hade fått panik om jag ramlat i. det var mer fisk är vatten i sjön. fiskarna ser inte kanske inte så jätte stora ut på bilden, men vissa var verkligen över en meter långa och direkt ur handen.
Hur tama som helst.


Vet att jag säkert skrivit som en kratta nu men har ont om tid.

På tal om inget, fick reda på att fjortishälsningen "cha cha" egentligen
betyder "mycket långsam" på thailändska xD



AWESOME


BILDER FRÅN IDOL GENREPET

Satt som en kung i VIP och käkade kakor och cola på Skandinavium i Göteborg!


Och det bästa av allt
(förutom kakor)
var att det var gratis.
Tackar min kusiner så hemskt mycket!

Tänker inte avslöja något, förutom
att Jay krossade allt motstånd.

Här kommer några av bilderna, det är sent och jag ska upp tidigt imorgon så han bara turbo redigera några stycken, kommer nog några till imorgon, märkte att jag inte fick med bild på alla.

MINUS 17

Tyckte det var så härligt väder(-17)att
jag var tvungen att fota lite efter skolan.


Jag har nu slutat med facebook.
Och dom flesta som kollar här är mina vänner
jag har på facebook, hoppas att ni inte försvinner.

Imorgon ska jag till Götet och se på Idol generalrepetitonen på tal om inget =D


Idag utsätts ni för ett experiment, luta
huvudet först åt vänster, sedan åt höger
(samtidigt som ni kollar på bilden)





bloglovin
RSS 2.0