ÖVERREDIGERING

Blev utmanad av en kompis att jag skulle göra om
en bild han hade valt ut (bland mina bilder), blev helt OK!


Första bilden:
Andra bilden:


Och orginalbilden:


VI KAN SPELA FIOLIOLIOLEJ

För er som inte vet, så har jag spelat typ sedan jag var 6 år, och är ändå inte särskilt bra...
MEN DET ÄR JU REJÄLT STEKIGT




MERA LJUS I SÅSEN



Fler foton från i fredas!


Tack för sällskapet; Marcus, Tobbe, Max och Robin (dom livsfarliga snubbarna på bilden nedanför)



FÖRSTA FOTORUNDAN



Ikväll så blev det då fotografering vid ljus i alingsås med några goooooaaa vänner!
Vi flummade mer än fotade men jag ska ut mer i helgen =3


Här har vi en liten förhandstitt på några av bilderna, lägger nog upp mera senare!



SKITBIL

Har brist på bilder just nu, men inte länge till!
För imorgon börjar nämligen ljus i alingsås :D


Det gäller att vara ute i tid innan allt blir sönderslaget =/
Min grymma ganstahomie Marcus kommer förhoppningsvis
vara med. Ska ha all utrustning jag har (vilket inte blir särskilt mycket)
Stativ, och långa slutartider blir det alltså.



NINTENDO 1998

Min bby!
Att något så simpelt men ändå av superhög japansk kvalité kan
vara så mycket bättre än massa andra nya spel som finns ute
nu med all den senaste tekniken å allt..



VAD SKA MAN GÖRA NU DÅ..

Blev precis klar med en bild =/ blev inte som jag hade tänkt mig.
Fick idéen från ett omslag på någon film som jag inte kommer ihåg.
Blev inte lika snyggt ><

UTKAST

Jag vill nå sanningen och kunna tolka den sanningen så
att jag kan använda det jag känner och upplever, anting-
en det är förtvivlan eller glädje, på ett sätt som ger mitt
eget liv större mening och som kanske också påverkar
andra människor.
Det är konst i dess högsta form. De ögonblicken av insikt är vad jag fortsätter leva för.
- Michael Jackson



LÖNN LÖV



Det finns nog inget väder som inte går att fota i.
Även det är storm, hagel, åska osv så är det ju
faktiskt då man kan ta dom riktigt fräcka bilderna.
Bilderna nedanför tog jag i ösregn, var lite jobbigt
att skydda kameran bara.


Lite mindre intressant bilder kanske.




SNART ÄRE DAX

Taggar ljus i alingsås med lite nattfoto!

Ska fota så kameran går stekhet =DDDD! Men är det bara jag som stör
mig på att dom har bytt namn på det från "ljus i alingsås" till "lights in alingsas"
bara för att få det lite mera internationellt, när det kommer folk hela vägen från vårgårda.

Hade inget stativ så det blev lite halvtaskiga bilder =(






OLD SKOOL

Skulle egentligen vart brun men råkade trycka fel på något precis innan jag sparade..

HI-FI MÄSSAN I GBG

Mässan hölls i ett femstjärnigt hotell utanför göteborg
och det fanns högtalare/ljudanläggningar som kostar mera än vårt hus :S
Det kryllade av folk så man fick tränga sig fram, det var också en heldel andra fotografer.

 


IDÉ TORKA

Har inga idéer till några nya "bra" bilder =(
däremot så har jag ju varit på HI-FI mässa i göteborg å vart och fotat, kommer nog en del bilder senare idag

NY DESIGN

Tror inte någon kommer att flyga av stolen precis men jag kan inget
om bloggdesign så jag är rätt stolt över att ha gjort hela själv...
Det enda som saknas är ett ös av nya bilder känner jag!

fast i en flaska

Det gäller ju att tänka utanför lådan, eller flaskan

A BADASS TREE


Hugget i sten

skulle vart svart bakgrund i inlägget men det gick visst inte, låtsas att det är det.

bilder som blev sådär


bloglovin
RSS 2.0