ISRAEL - PALESTINA

Fototävling för er som pallar, vilket jag inte gör.
http://fototavling.statenskonstrad.se/



KOR HAR BÄSTA VÄNNER

- dom har faktiskt det.

Det var en ca nio år gammal random tjej som tog de här
bilderna. Hon smög efter mig och skrämde livet ur mig typ.
"Får jag prova?" så ger jag henne kameran så hon tar en bild
"Får jag ta en till bild?" "Ja, det får du" "Får jag ta en till bild?" ...
Barn är så sjukt roliga? Sedan blev det ju dessutom bra bilder.
Vem som helst kan säkert ta bättre bilder än mig, men som
tur är så är jag i alla fall bra på photoshop.



VI ÄR FÖRLORARE

Håkan är inte för alla, en del säger att dom hatar Håkan.
Det är dumt att hata någon som aldrig gjort en något dumt.
Det påminner om fotboll, många (inte alla) människor håller
på ett lag och hatar alla andra lag, varför? hur kul skulle fotboll
vara om det inte fanns något motståndarlag

Jag hade ingen aning när jag vaknade igår att jag skulle stå
nästan allra längst fram på liseberg, hade jag vetat det hade jag
haft kameran med mig. Man vill ju föreviga ögonblicket, men det
förstör upplevelsen om man ska stå och hålla upp en kamera bland
allt folk och oroa sig över att någon ska ta ta den osv.

Nackdelen med att stå långt fram är att alla
andra runt omkring mig kan alla texter. Jag
började lyssna på Håkan några veckor efter
att skolan började och kunde bara två låtar...



WHEELS 'N' WINGS

Ultimata raggarfesstivalen.
Bilderna kommer upp liiite sent
känner jag, men bättre sent än aldrig.
På tal om bilderna som "rör" på sig: vill ni veta hur man gör så får ni googla på't.
Pallar ni inte det så är ni inte värda kunskapen. Effekten kallas cinemagraph, mycket lättare än man tror.



STABILT

Någon som klarar att bygga högre än mig?
Nu när jag ändå har börjat skriva i inläggen
kan jag väll lika väl dela med mig av lite åsikter:
Alexander Bard ska inte ut ur idol-juryn, sluta överdriv.



LEKER & HYPNOTISERAR

Funderar på att börja skriva lite
text i varje inlägg. Inte för att jag
har mycket vettigt att säga. Men det
gör inget; it's all about the squares of pixels...



TIGER


HEY JUDE


bloglovin
RSS 2.0